För att möta kundernas önskemål och minska påverkan på miljön kan Com Hem nu erbjuda fyra olika betalningsalternativ.
Pappersfaktura: Fakturan skickas med post och betalas av mottagaren. Detta betalningssätt är standard.
Autogiro: Fakturans belopp dras automatiskt från betalarens konto på förfallodagen. Är du intresserad av autogiro är det bara att hämta blanketten och fylla i.
Svefaktura: en e-faktura som levereras av Com Hems EDI-partner InExchange.
PDF-faktura: har samma struktur och utseende som pappersfakturan, men skickas med e-post som bifogad PDF. Det är bara fakturaoriginalet som skickas som PDF, fakturapåminnelser skickas alltid per post.
Notera att det tillkommer en fakturaavgift på 29 kronor från och med den 1 januari 2017 för varje pappersfaktura.
För övrig assistans och frågor kontakta Fastighetsägarservice på fastighetsagarservice@comhem.com eller på telefon 90333.