För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Hur vill du ha din faktura?

För att möta kundernas önskemål och minska påverkan på miljön kan Com Hem nu erbjuda fyra olika betalningsalternativ.

Pappersfaktura: Fakturan skickas med post och betalas av mottagaren. Detta betalningssätt är standard.

Autogiro: Fakturans belopp dras automatiskt från betalarens konto på förfallodagen. Är du intresserad av autogiro är det bara att hämta blanketten och fylla i.

Svefaktura: en e-faktura som levereras av Com Hems EDI-partner InExchange.

PDF-faktura: har samma struktur och utseende som pappersfakturan, men skickas med e-post som bifogad PDF.  Det är bara fakturaoriginalet som skickas som PDF, fakturakopior skickas alltid per post.

Notera att det tillkommer en fakturaavgift på 29 kronor från och med den 1 januari 2017 för varje pappersfaktura.

För övrig assistans och frågor kontakta Fastighetsägarservice på fastighetsagarservice@comhem.com eller på telefon 90333.