När Com Hem knackar på

Det finns ett stort mervärde i det personliga kundmötet. Det säger Ahmed Omar, försäljningschef för dörrförsäljning och ansvarig för event och backoffice inom Com Hem.

På uppdrag av Com Hem är det cirka 70 säljare som knackar på drygt 50 000 lägenhets- och villadörrar per månad över hela landet. Samtliga representanter är handplockade, utbildade och certifierade av Com Hem.
– Tydlighet och trygghet är väldigt viktigt. De representerar Com Hem och är vårt ansikte utåt och måste leva upp till de krav vi och fastighetsägarna har. Vi strävar alltid efter att ha Sveriges nöjdaste kunder, säger Ahmed Omar.

Alltid godkänt besök

För att få göra ett besök i fastigheten finns alltid ett godkännande från fastighetsägaren eller styrelsen i bostadsrättsföreningen eller samfälligheten. Är det en representant från Com Hem som ringer på dörren, då ska du ha fått en avisering om besöket tre till fem dagar i förväg.
– Kärnan i det vi gör är att försöka tillmötesgå kundernas behov. Med ett personligt besök är det så mycket lättare. Kunderna får en chans att förklara vad de vill ha, ställa frågor och de får svar direkt, förklarar Ahmed Omar.

I Com Hem Magasin som kommer ut i slutet av april får du följa med Com Hems representant Adahm Lotthagen på besök.