Com Hem använder cookies för att din upplevelse av webbplatsen ska bli så bra som möjligt. Genom att använda vår webbplats accepterar du att cookies används.Läs mer om cookies

Avsluta abonnemang

Om du ska flytta ifrån din nuvarande bostad eller av annan anledning vill avsluta ditt abonnemang finns flera möjligheter att välja mellan. Har du bindningstid kvar på ditt abonnemang är det smidigaste att överlåta abonnemanget till någon annan.

Flytta

Kontrollera först att din nya adress är ansluten till Com Hem och adressändra sedan smidigt på Mina sidor. Genom vår adressök kan du se vilka tjänster som finns tillgängliga på din nya adress.

Om dina tjänster kan levereras även på din nya adress gör du enkelt en kostnadsfri adressändring på Mina sidor. I samband med adressändringen uppger du från vilket datum tjänsterna ska flytta och tar sedan med din utrustning och koppla in den på din nya adress.

Du kan även göra din adressändring via vår Kundservice, vi tar då ut en administrativ avgift på 249 kr.

Avsluta abonnemang

Om Com Hem inte kan leverera tjänster till din nya adress eller du av annan anledning vill avsluta ditt abonnemang finns flera möjligheter att välja mellan.

Har du bindningstid kvar på ditt abonnemang är det smidigaste att överlåta abonnemanget till någon annan. Logga in på Mina sidor för att kontrollera din bindnings- och uppsägningstid.

Du kan överlåta ditt abonnemang och skriva över hela avtalet tillsammans med resterande bindningstid till en annan person. Vill du behålla ditt telefonnummer går det att flytta till din nya leverantör. Kontakta Kundservice på telefon 90 222 för att göra en kostnadsfri överlåtelse.

Vill du säga upp ett abonnemang eller en tjänst helt kontaktar du Kundservice på telefon 90 222. Se öppettider nedan.

Kontakt och öppettider uppsägning och överlåtelse

Kundservice telefon 90 222
Måndag - Fredag 08.00 - 18.00
Lördag - Söndag Stängt

Frågor och svar

Har du en annan fråga?