Mina fakturor

Vi skickar fakturan till dig minst tio dagar innan förfallodagen, som infaller någon av de sista vardagarna i månaden. På Mina sidor kan du direkt se en översikt av dina fakturor, gamla som nya. Abonnerar du på vår Telefonitjänst ser du även din samtalsspecifikation. 

Ny kund

Som ny kund får du din första faktura cirka tio dagar efter att abonnemanget tecknats. Notera att första fakturan kan innehålla avgifter för mer än en månad. Detta på grund av att vi tillämpar förskottsbetalning på våra tjänster. Därför kan summan på första fakturan skilja sig från det pris du fick när du tecknade ditt abonnemang.

Vad innehåller fakturan?

De fasta avgifterna för ditt abonnemang faktureras i förskott, det vill säga att din faktura avser abonnemangskostnader för nästkommande månad.

Dina samtalsavgifter faktureras i efterskott. Det du har ringt för föregående månad ser du på innevarande månads faktura. Givetvis är de fasta telefoniavgifterna och samtalsavgifterna samlade på samma faktura.

Se dina fakturor på Mina sidor

På Mina sidor kan du se obetalda och tidigare, betalda fakturor. Här hittar du OCR-nummer och andra uppgifter som behövs för att betala aktuell faktura och du kan även kontrollera tidigare fakturor.

Har du en annan fråga?