Skriv till oss

Det snabbaste sättet att få svar på din fråga är att chatta med oss.

Är du kund hos oss kan du få svar på många frågor på Mina sidor, där du till exempel kan administrera dina fakturor, se samtalsspecifikation, uppgradera och köpa till tjänster och mycket mer.

Om du fortfarande vill skriva till oss så använd kontaktformuläret nedan. Vi hanterar ditt ärende så fort vi kan, normalt inom cirka 48 timmar.

Är du fastighetsägare eller representerar du en bostadsrättsförening? Skicka istället din fråga via e-post till fastighetsagare@comhem.com.

Just nu är det många som vill komma i kontakt med oss angående de pågående förhandlingarna med Telia. Det innebär att det kan ta längre tid innan du får svar på din fråga. Gäller det frågor om pågående förhandling, så kan du följa det senaste på comhem.se/aktuellt.

För e-post hänvisar vi dig främst att kontakta oss via formuläret ovan.

Vi vill göra dig uppmärksam på att via e-post kan vi på grund av säkerhetsskäl bara ge begränsad service. E-postadress till Kundservice hittar du i punktlistan nedan.

Om du mejlar oss ber vi dig tänka på följande:

  1. Via mejlkonversation kan vi inte med säkerhet identifiera vem du är och därför kan det hända att vi hänvisar dig att kontakta oss via våra andra kanaler, som till exempel chatt eller ringa Kundservice.
  2. Dina mejl till oss skickas okrypterat. På grund av säkerhetsskäl undviker vi därför att hantera personuppgifter eller annan personlig data i e-postmeddelanden.
  3. Lösenord, koder eller andra kontaktuppgifter lämnar vi aldrig ut via e-post.
  4. E-postadressen kundservice@comhem.com riktar sig till privatkunder och allmänna ärenden.
  5. Sist men inte minst. Vi vill lösa ditt ärende snabbt så välj helst chatten först.