Skriv till oss

Det snabbaste sättet att få svar på din fråga är att chatta med oss.

Är du kund hos oss kan du få svar på många frågor på Mina sidor, där du till exempel kan administrera dina fakturor, se samtalsspecifikation, uppgradera och köpa till tjänster och mycket mer.

Om du fortfarande vill skriva till oss så använd kontaktformuläret nedan. Vi hanterar ditt ärende så fort vi kan, normalt inom cirka 48 timmar.

Är du fastighetsägare eller representerar du en bostadsrättsförening? Skicka istället din fråga via e-post till fastighetsagare@comhem.com.

Om du fortfarande vill kontakta oss direkt via e-post hittar du adressen nedan. Observera att vi inte har samma möjligheter att lösa kundärenden via direkt e-post.

Av säkerhetsskäl ber vi dig att tänka på följade:

  1. Då vi inte, med säkerhet, kan identifiera att du är du i en e-postkonversation, kan vi behöva be dig att kontakta oss via någon av våra andra ingångar.
  2. Av säkerhetsskäl undviker vi att hantera personuppgifter i okrypterade e-postmeddelanden. Begreppet personuppgifter inkluderar bland annat personnummer, abonnentuppgifter och annan data som kan knytas till dig som person.
  3. Vi kan därför inte hjälpa dig med ärenden som direkt rör ditt innehav hos Com Hem via e-postadressen nedan. För sådana ärenden hänvisar vi till de specialiserade kontaktingångarna ovan.
  4. Vi kan inte lämna ut koder, lösenord eller andra kontaktuppgifter till dig via e-post. Nedanstående e-postadresser är endast avsedd för privatkunder och civila ärenden.

E-postadress: info@comhem.com