För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Personlig hjälp eller teckna smidigt online - välj det som passar dig!

Vad kul att du vill bli kund hos oss på Com Hem och ansluta dig till de närmare 1,9 miljoner hushåll som redan är anslutna till vårt nät!

Det finns flera sätt för dig att bli kund hos oss på Com Hem. Redan här på comhem.se kan du läsa om och jämföra våra tjänster. Du bokar sedan smidigt i vår webbshop. 

Personlig hjälp och guidning i köpet

Ringer du vår Kundservice, besöker någon av våra återförsäljare eller talar med en av våra säljare får du personlig guidning genom köpet och kan hitta de tjänster och abonnemang som passar just dig bäst. 

  • Kundservice
    Du är alltid välkommen att ringa vår Kundservice på 90 222, där våra hjälpsamma medarbetare väntar på att få prata med dig och guida dig rätt.
  • Återförsäljare
    Vill du ha möjlighet att klämma och känna på utrustning och tillbehör rekommenderar vi dig att besöka din närmaste återförsäljare. Com Hem samarbetar med 460 butiker runtom i hela landet, bland annat med Elgiganten, Siba, Media Markt, Euronics och Audio Video. Välkommen in till närmaste butik!
  • Direktsäljare och Telemarketing
    Ibland när vi har extra bra erbjudanden som vi inte vill att du ska missa, händer det att vi ringer upp eller besöker dig personligen. Då är du särskilt utvald att bli kontaktad av våra direktsäljare och telemarketingpartners.

Bor du på en Com Hem-adress?

För att bli kund hos oss behöver du bo på en Com Hem-adress samt vara myndig och folkbokförd i Sverige. Genom att klicka här och sedan fylla i din adress kan du ta reda vilka tjänster vi kan leverera till din adress. Du kan även testa en annan adress än den du bor på.

Om din fastighet inte har anslutning till Com Hem kan du prata med din fastighetsägare eller bostadsrättsförening om att ansluta ert hus till vårt nät.