För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Varför fungerar det inte att skicka e-post?

För att kunna skicka och ta emot e-post måste du först koppla upp dig till internet.

Är du uppkopplad till internet men ändå inte får e-posten att fungera bör du kontrollera att kontoinställningarna i ditt e-postprogram är korrekta.

Guider Outlook Express:
Visa/ändra inställningar på befintligt konto
Lägga till nytt konto

Guider Windows Mail:
Visa/ändra inställningar på befintligt konto
Lägga till nytt konto

Guider Mac Mail
Visa/ändra inställningar på befintligt konto
Lägga till nytt konto

Adressen för inkommande mailserver (POP3) skall vara: mailin.comhem.se och adressen för utgående mailserver skall vara: mailout.comhem.se

Använder du en annan leverantör för din e-post behöver du dess inställningar för inkommande mailserver men du använder Com Hems server för utgående mail (mailout.comhem.se).

Tänk på att ditt lösenord för e-post konto kan bestå av små och stora bokstäver - du måste skriva in rätt kod. Kontrollera att Caps Lock inte är på när du knappar in ditt lösenord.

Kvarstår problemet efter att du gått igenom detta är du välkommen att kontakta vår Kundservice