För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Avsluta abonnemang

Om du ska flytta ifrån din nuvarande bostad eller av annan anledning vill avsluta ditt abonnemang finns flera möjligheter att välja mellan. Har du bindningstid kvar på ditt abonnemang är det smidigaste att överlåta  abonnemanget till någon annan.

Flytt och överlåtelse

Ska du flytta kan du kontrollera om det går att flytta med ditt abonnemang till din nya adress. Läs mer om flytt och adressändring här. Du kan även välja att kostnadsfritt överlåta ditt abonnemang, om du exempelvis har bindningstid kvar.

Överlåtelse

Du kan givetvis överlåta ditt abonnemang och skriva över hela avtalet tillsammans med resterande bindningstid till en annan person. Vill du behålla ditt telefonnummer går det att flytta till din nya leverantör.

Kontakta Kundservice på telefon 90 222 för att göra en kostnadsfri överlåtelse.

Uppsägning

Vill du säga upp ett abonnemang eller en tjänst kontaktar du Kundservice på telefon 90 222. Se öppettider nedan. 

Öppettider uppsägning, Kundservice 90 222
Måndag - Fredag 08.00 - 18.00
Lördag - Söndag Stängt

Uppsägningstid

Tänk på att om du beställde abonnemanget innan 1 maj 2014 gäller uppsägningstid med tre kalendermånader. Om du beställde abonnemanget efter 1 maj 2014 gäller endast en månads uppsägningstid. 

Bindningstid

Har du bindningstid kvar på ditt abonnemang skickar vi en slutfaktura som innehåller abonnemangskostnader för resterande bindningstid. Du kan även välja att överlåta abonnemanget till någon annan, exempelvis om du ska flytta. Kontakta Kundservice på telefon 90 222 för att göra en kostnadsfri överlåtelse.

Uppsägningstid och bindningstid gäller enligt det avtal du har tecknat med Com Hem. Du kan logga in på Mina sidor för att kontrollera din bindningstid. 

Logga in