För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Byte av abonnemang

Uppgradering

Om du vill ha en högre hastighet på ditt Bredband eller fler tv-kanaler kan du, på ett enkelt och smidigt sätt, uppgradera dina tjänster med hjälp av Mina sidor.

När du inte har någon bindningstid på din tjänst

Du kan göra en uppgradering från morgondagens datum och till ordinarie pris, du behöver inte binda om ditt abonnemang. Du kan även passa på att uppgradera din tjänst och samtidigt ta del av våra förmånliga kampanjpriser. Ta en titt på våra aktuella kampanjer för mer information om bindningstid och villkor.

När du har bindningstid på din tjänst

Du kan uppgradera din tjänst från morgondagens datum och till ordinarie pris, du behåller din gamla bindningstid.

Nedgradering

Om du vill nedgradera din tjänst kan du kontakta Kundservice så hjälper vi dig.

När du inte har någon bindningstid på din tjänst

Du kan nedgradera dina tjänster med en kalendermånad. Detta gäller alla tjänster. Vid nedgradering av Bredband debiteras en administrativ avgift.

När du har bindningstid på din tjänst

Du kan inte nedgradera abonnemang under bindningstiden.

Undantag

Undantag gäller vid speciella ‘‘Prova på’’-kampanjer där det är tillåtet att nedgradera tjänster under en viss period. Om du är osäker på vilka regler som gäller för just ditt abonnemang kan du kontakta Kundservice på 90 222.