För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Så undviker du problem med din TiVo

Om du upplever problem med din TiVo rekommenderar vi dig att först kontrollera din inkoppling genom din personliga installationsguide. Du kan även undersöka om det är någon driftstörning på din adress samt göra en egen felsökning.

Tips på vad du kan göra …

… om du får felmeddelande

Kod Fel  Tips! 
V52/V53 Söker efter signal - TiVo-boxen får ingen signal.    Kontrollera antenn och nätverkskabeln.
V58 Kanalen är inte godkänd - TiVo-boxen får inte information om att du abonnerar på kanalen. Kontrollera att kanalen ingår i ditt abonnemang och prova sedan att starta om modem/router och din TiVo-box.
C133/C130/N13/N09  TiVo-boxen får ej tillgång till nätverket. Prova att starta om modem/router och din TiVo-box.

… om du har problem med att logga in på Com Hem Play

För att logga in använder du ditt kundnummer som användarnamn och samma lösenord som till Mina sidor. Observera att det inte går att logga in med personnummer i appen. Om du inte kan logga in, prova att beställa ett nytt lösenord till Mina sidor.

… om din kanal är gråmarkerad

Att kanaler är gråmarkerade betyder att de inte är tillgängliga i ditt abonnemang. Vill du lägga till fler kanaler? Kolla in de kanaler vi erbjuder och hur du får tillgång!

… om din fjärrkontroll gått sönder

Har din fjärrkontroll bara slutat att fungera skickar vi en ny. Har du skadat fjärrkontrollen så att den ej går använda är du ersättningsskyldig och kan då beställa en ny för 200 kr.

… om din box hänger sig

Det kan hända att din box hänger sig, exempelvis att du enbart får upp den lilla bilden i det övre högra hörnet. Starta om boxen med knappen på baksidan av TiVo-boxen.