Com Hem erbjuder kunder helt digital tv-lösning med Apple TV 4k

Nu kan Com Hems tv-kunder ta del av en helt digital lösning med Apple TV 4K som möjliggör en modern upplevelse för tv, film, musik, spel och appar. Genom att lägga till Apple TV 4K i sitt tv-abonnemang är det enkelt att hoppa mellan tv-kanaler, streaming av film och serier, spel och musik på samma stora bildskärm.

Med Apple TV 4K kan Com Hems tv-kunder nu ta del av en toppmodern lösning för tv-tittande. Användare kan streama innehåll från såväl Comhem Play som Apple tv-kanaler, Apple TV+, Apple Music, Apple Arcade och tusentals fler appar som är Airplay-kompatibla – allt genom samma enhet.

Tv-kunder som väljer att lägga till Apple TV 4K i sitt abonnemang kan dessutom ta del av Apple TV+ helt kostnadsfritt under ett år*. Det tidsbegränsade erbjudandet innebär bland annat fri tillgång till exklusiva serier och filmer från Apple Originals.

– Vi på Com Hem vill erbjuda våra tv-kunder de smartaste lösningarna för det moderna tv-tittandet. Man vill enkelt kunna gå från att streama ett serieavsnitt till att sätta på sin musikspellista, och den sortens tv-upplevelse har aldrig varit enklare än med Apple TV 4K, säger Samuel Skott, kommersiell chef på Com Hem.

Apple TV 4K kommer med flerafunktioner, såsom 4K HDR-bilder, ljud från Dolby Atmos och möjlighet att kommunicera kommandon via fjärrkontrollen Siri Remote. Med ett enkelt tryck på AirPlay-ikonen på iPhone, iPad eller Mac kan användaren streama AirPlay-kompatibla videoappar, musik och foton direkt från sin Apple-enhet till tv:n.

Tv-kunder hos Com Hem kan köpa Apple TV 4K på www.comhem.se eller genom att kontakta kundtjänst. I prisplanen ingår tre tidsperioden, 79 kr/ 24 mån, 159 kr/ 12 mån eller 1890 kr som en engångsavgift. Hitta mer information om produkten här: https://www.comhem.se/tv/utrustning/apple-tv-4k.

*Efter den kostnadsfria perioden övergår abonnemanget automatiskt till en kostnad på 59 kr/mån. Erbjudandet gäller i tre månader efter godkänd enhetsaktivering. Abonnemanget förnyas automatiskt tills det annulleras.

För mer information, vänligen kontakta:
Fredrik Hallstan, Head of B2B & Fixed Communications, Com Hem
fredrik.hallstan@comhem.com