Com Hem använder cookies för att din upplevelse av webbplatsen ska bli så bra som möjligt. Genom att använda vår webbplats accepterar du att cookies används.Läs mer om cookies

Kontakt

Vanliga frågor

Med all utrustning från Com Hem medföljer en instruktion för installation i förpackningen. Har du tappat bort denna kan du ladda ner manual för din utrustning. Du kan även få personlig installationshjälp i vår installationsguide.

Hitta och ladda ner manual
Starta personlig installationsguide
Boka installationshjälp hemma

Om du tar del av ett erbjudande binds ditt abonnemang och pris över en viss period. Exempel på erbjudanden kan vara rabatterat pris eller lägre kostnad för utrustning. Uppsägningstiden varierar beroende på när avtalet tecknades. Om du tecknade abonnemanget innan 1 maj 2014 gäller tre kalendermånaders uppsägningstid. Om avtalet tecknades efter 1 maj 2014 gäller en månads uppsägningstid. På Mina sidor kan du se bindnings- och uppsägningstid för just ditt abonnemang.

Till Mina sidor

På Mina sidor kan du se obetalda och tidigare, betalda fakturor. Här hittar du OCR-nummer och andra uppgifter som behövs för att betala aktuell faktura.

Till Mina sidor

Hos Com Hem kan du själv välja hur du vill betala dina fakturor. Med autogiro spar du papper samtidigt som du slipper kostnaden för pappersfakturan. Har du autogiro dras summan automatiskt varje månad, du behöver inte göra någonting.

Kom igång med autogiro
  • Testa med att göra digitalboxen strömlös i 30 sekunder eller ställ boxen i stand by i cirka 2 minuter. När du sedan startar boxen igen så uppdateras huvudkanallistan.

  • Tänk på att om du har en favoritlista med kanaler som du valt själv så behöver du gå tillbaka till huvudlistan för att se de nya kanalerna.

  • Du kan även prova att göra en ny kanalsökning i din box.

Logga in för att se just din utrustning

  1. Kontrollera först att alla kablar sitter i ordentligt.
  2. Starta om all utrustning.
  3. Testa att sätta en sladd mellan din dator och routern om du surfar trådlöst.

Om problemen kvarstår efter ovanstående steg vänligen kontakta vår Kundservice för vidare felsökning.

Kontakta Kundservice

Med all utrustning från Com Hem medföljer en instruktion för installation i förpackningen. Har du tappat bort denna kan du ladda ner manual för din utrustning. Du kan även få personlig installationshjälp i vår installationsguide.

Hitta och ladda ner manual
Starta personlig installationsguide
Boka installationshjälp hemma

På Mina sidor kan du se obetalda och tidigare, betalda fakturor. Här hittar du OCR-nummer och andra uppgifter som behövs för att betala aktuell faktura.

Till Mina sidor
  • Testa med att göra digitalboxen strömlös i 30 sekunder eller ställ boxen i stand by i cirka 2 minuter. När du sedan startar boxen igen så uppdateras huvudkanallistan.

  • Tänk på att om du har en favoritlista med kanaler som du valt själv så behöver du gå tillbaka till huvudlistan för att se de nya kanalerna.

  • Du kan även prova att göra en ny kanalsökning i din box.

Logga in för att se just din utrustning

Om du tar del av ett erbjudande binds ditt abonnemang och pris över en viss period. Exempel på erbjudanden kan vara rabatterat pris eller lägre kostnad för utrustning. Uppsägningstiden varierar beroende på när avtalet tecknades. Om du tecknade abonnemanget innan 1 maj 2014 gäller tre kalendermånaders uppsägningstid. Om avtalet tecknades efter 1 maj 2014 gäller en månads uppsägningstid. På Mina sidor kan du se bindnings- och uppsägningstid för just ditt abonnemang.

Till Mina sidor

Hos Com Hem kan du själv välja hur du vill betala dina fakturor. Med autogiro spar du papper samtidigt som du slipper kostnaden för pappersfakturan. Har du autogiro dras summan automatiskt varje månad, du behöver inte göra någonting.

Kom igång med autogiro
  1. Kontrollera först att alla kablar sitter i ordentligt.
  2. Starta om all utrustning.
  3. Testa att sätta en sladd mellan din dator och routern om du surfar trådlöst.

Om problemen kvarstår efter ovanstående steg vänligen kontakta vår Kundservice för vidare felsökning.

Kontakta Kundservice

Enkel inlogging med BankID

Logga in på Mina Sidor för att:

  • Se information om dina tjänster.
  • Få guidning för din utrustning.
  • Se dina fakturor och mycket mer.
Till Mina sidor

Företagskund?

Här hittar du mer info om hur du kan kontakta oss
Till Com Hem företag

Fastighetsägare?

Här hittar du mer information om hur du kan kontakta oss
Till fastighetsägare/brf

Privatkund

90 222

(från utlandet +46-771 55 00 00)
Samtalskostnad motsvarande ett Sverigesamtal

Allmänna frågor

Vardagar:
08 - 19
Helgdagar:
09 - 18

Uppsägning

Vardagar:
08 - 18
Helgdagar:
Stängt

Fakturafrågor

Vardagar:
08 - 19
Helgdagar:
Stängt

Chatta med oss

Chatta med våra agenter och få hjälp redan idag.
Just nu är chatten stängd

Skriv till oss

Via vårt kontaktformulär får du snabb och smidig hjälp. Vår målsättning är att hantera ditt ärende inom 24 timmar.
Skriv till oss