För att vi ska kunna ge dig rätt priser och utbud behöver du ange din adress

Kundservice

Aktuellt

Får du plötsligt ett felmeddelande på din TV?

I dagarna uppdaterar vi din digitalbox. Vi gör detta varje månad vid den här tiden och vanligtvis märker du det inte, men om något skulle gå snett med uppdateringen möts du däremot av ett felmeddelande istället för din favoritkanal. Men var inte orolig, skulle det uppstå problem kan du enkelt lösa det själv.

Faktura
Här hittar du din faktura

Mina Sidor kan du se senaste och tidigare fakturor. Här hittar du OCR-nummer och andra uppgifter som behövs för att betala aktuell faktura och kan kontrollera tidigare fakturor.

Tips om TiVo - Så får du ut maximalt av din smarta box

Det som skiljer TiVo från en vanlig digital-tv-box är de många smarta funktionerna. Vi vill att det ska vara enkelt för dig att titta på tv. Därför har vi listat ett gäng funktioner som vi tror att du som TiVo-användare kan ha nytta och glädje av.

Ska du flytta?

Glöm inte att kontrollera att adressen du flyttar till är Com Hem-ansluten. Kontakta oss så hjälper vi dig med vilka tjänster som finns tillgängligt på din nya adress och hur du flyttar med dina befintliga tjänster från Com Hem. Kan adressen inte anslutas till oss kan du kostnadsfritt överlåta ditt abonnemang, så du slipper betala för resterande bindningstid.