Driftinformation

Problem med Dilog TV-moduler

Det finns för tillfället ett problem med Tv-moduler av märket Dilog. Detta är inte en produkt som vi har support för, men vi har tagit fram en guide som kan hjälpa dig att få tillbaka dina tv-kanaler.

  1. Gör din tv strömlös genom att dra ur strömkabeln.
  2. Koppla loss antennkabeln och ta ut CA/TV-modulen med programkortet från din tv.
  3. Anslut CA/Tv-modulen med insatt programkort och avvakta minst 10 sekunder.
  4. Anslut strömkabeln och avvakta minst 10 sekunder.
  5. Anslut antennkabeln.
  6. Starta tv på nytt.
  7. Välj kanalplats 1 (SVT 1).
  8. Avvakta minst 40 minuter utan att byta kanal.

Om detta inte hjälper, ber vi dig att införskaffa någon av de produkter som vi supporterar.

Kontrollera driftstatus på en adress
Logga in för personlig driftinformation

För att vi snabbt ska kunna visa eventuella driftstörningar hos dig kan du klicka på "Logga in" och ange ditt användarnamn och lösenord för Mina sidor. Du kan även kontrollera driftstörningar genom att ange en adress.